Våra medarbetare är vår största tillgång. Det är de som skapar resultaten i vardagen och tar fram leendet på allas våra läppar. Det är också genom dem, som Nonbyes värderingar upplevs som en naturlig del av vår kultur och vardag.
Så här tänker vår försäljningschef Tobias Bohlin om affärsmannaskap:
”För oss i Nonbye är gott affärsmannaskap centralt oavsett vilken roll vi har i organisationen. För mig innebär även gott affärsmannaskap att bygga långsiktiga samarbeten genom att vara genuint nyfiken på kundernas vardag och aktivt leta efter vad vi kan tillföra i deras organisation. Det handlar ofta om att förenkla kundens vardag genom transparent affärsprocess, smart projektledning, inspirera till nya kreativa lösningar och effektivisera hanteringen av produktion och montage gällande fasadskyltar, fordonsdekor och inredning.
För mig innebär även gott affärsmannaskap också att jag inspirerar våra kunder att titta på miljövänligare alternativ. Där finns fortfarande många fördomar kring både kvalité och pris. Med vår erfarenhet har vi hjälpt många kunder att skifta från traditionell folie till PVC-fri folie och dessutom väsentligt minskat CO2-avtryck.”