Den nya Volkswagen Polo lanserades hos danska återförsäljare i början av oktober. Nonbye var med och stod för POS-material till utsmyckningen hos återförsäljarna.
Designen för kampanjen har utvecklats hos byrån Subsero/Brandhouse och sedan skickats vidare till Nonbye.
”Vår grafiska avdelning har ansvarat för att anpassa designen efter de skyltformat som skulle användas till POS hos återförsäljare,” berättar Mads Stentoft Jensen. ”Sedan har vi också ansvarat för produktionen av de många olika materialen.”
Några fördelar med instore POS material
- Hjälper era kunder med att hitta och välja varor via kategoriskyltning
- Stora bilder på väggar eller grafik på golven är ett annorlunda sätt att fånga kundernas uppmärksamhet på
- Med skyltdisplayer kan ni snabbt och smidigt omplacera eller tillfälligt lägga undan budskapet/reklamen i butiken
- Skapa speciella effekter med figurskurna, kreativa displayer och skyltar
Hos Nonbye är vi totalleverantör av POS-material och vi producerar det mesta i egen fabrik. Våra designers kan anpassa material, form, färger och storlek för just er specifika kampanj -eller långtidsskyltning med hänsyn till omgivning och miljö; så att era produkter presenteras på bästa möjliga vis och ger budskapet största möjliga uppmärksamhet. Vi vägerleder er genom hela processen och utvecklar ofta prototyper tillsammans med kund som testas ”on location” för att nå allra bästa effekt.
Vad kostar POS-material?
POS-material kan utföras på många olika sätt och priset kan därför variera mycket.
Följande faktorer har inflytande på det slutliga priset:
- Storlek och antal
- Material
- Tryck/print
- Stansning/utskärning
- Komplexibilitet
- Packning/emballage och frakt
Vi är ISO 9001 & 14001 certifierade